Gyakori kérdések
Beléptetőkapuval összeköthető a rendszer?
Igen, és így automatizálható a vendégek beléptetése! Partnerünkkel együtt dolgozva szinte bármilyen beléptetőkapu kivitelezése lehetséges. Legyen szó akár egyedi megoldásokról is. Már meglévő beléptetőkapu esetén fel tudjuk azt "okosítani", az új kapu árának töredékéből.
Beléptetőkaput szeretnék, kapok segítséget?
Igen! Az igényekhez mérten segítünk kiválasztani a megfelelő kaput, és partnerünk vállalja a teljes kivitelezést, beépítést!
Van lehetőség több hónapra elegendő egyenleget feltölteni egyszerre?
Igen! Sőt, nagyobb mennyiségű egyenlegfeltöltés esetén bónusz egyenleggel jutalmazunk!
Hogyan tudom használni a GymBase szolgáltatást?
A regisztrációt követően az "Árak" fülön összeállítható a szolgáltatás, amit igénybe szeretnél venni. Az ingyenes próbaidőszakon kívül a rendszer használatához egyenlegfeltöltés szükséges. A szolgáltatás napi költségét minden nap végén vonjuk le az egyenlegből.
Szeretnénk All You Can Move beléptetést, van rá lehetőség?
Igen, az All You Can Move-val együtt dolgozva létrehoztunk egy kapcsolatot a rendszereink között, így néhány adat megadása után használhatóvá válik az All You Can Move beléptetés.
Használhatóak a régi beléptetőkártyák?
Célunk az egyszerűség és a költséghatékonyság. Természetesen lehetőséget biztosítunk a régi beléptetőkártyák használatára is, legyen szó akár vonal, akár QR kódos kártyáról.
Létrehozható csak hétvégén használható bérlet is?
Igen, mindegy bérletnél beállítható, hogy milyen napokon lehessen vele beléptetni a vendéget. Ezen kívül több korlátozás is létezik, például Női/Férfi, illetve életkorra is állíthatunk be szabályokat.
Támogat a rendszer több valutát, például Eurót?
Igen, minden gond nélkül hozzáadhatjuk saját rendszerünkhöz az általunk kezelt valutákat, legyen szó Euróról, vagy akár hűségpontokról.
Egyedi valutám/fizetésmódom van, kezel ilyet a rendszer?
Igen, a GymBase teljesen rugalmasan működik. Néhány kattintással létrehozható egyedi utalvány vagy kupon, amivel a vendégek fizetni tudnak.
Ki férhet hozzá a rendszerben tárolt információkhoz?
Az összetett jogosultságrendszernek köszönhetően minden dolgozó csak ahhoz a modulhoz és funkcióhoz fér hozzá, amit engedélyeztünk neki.
Több üzletem van, több előfizetés szükséges hozzá?
Nem! A rendszert úgy alkottuk meg, hogy egyszerre több üzletet is gond nélkül tud kezelni. Sőt, amennyiben egy előfizetésben több üzletet kezelsz, a havidíj olcsóbb lesz, mintha külön előfizetnél.
Van hűségidő, illetve szerződés?
Nincsen, a GymBase egyenleg alapon működik, addig használhatod, amíg szeretnéd.
Fizethetek előre akár egy évre?
Igen, minél több egyenleget töltesz fel egyszerre, annál több bónusz egyenleg jár a feltöltésed mellé.
Kapok segítséget a rendszer használatához?
Célunk, hogy számodra a legjobb támogatást nyújtsuk, a részletes útmutatók mellett rendelkezésedre állunk emailben, telefonon vagy akár személyesen is.
Használhatom a régi számítógépemen vagy laptopomon?
Igen! A számításigényes műveletek a mi szervereinken futnak, így a te eszközöd csak a megjelenítéssel foglalkozik. Minden, amire szükség van az az internet kapcsolat és egy web böngésző pl. Chrome vagy Firefox.
Szükséges valamit telepíteni?
A GymBase használatához nem szükséges semmilyen program telepítése. Kizárólag egy böngészőre van szükség, legyen szó akármilyen eszközről. A frissítések teljesen automatikusak és ingyenesek.